Δευτέρα, Νοεμβρίου 28, 2016

Αγάπης Σύμπαντα


Έχω την εντύπωση πως δεν θα σου πω εγώ τι να κάνεις, είμαι ο τελευταίος άνθρωπος που θα δώσει συμβουλές, εγώ έκανα τη ζωή μου μαντάρα για άλλους, και για άλλους έκανα πραγματικά αυτό που έπρεπε να κάνω. Οπότε όπως καταλαβαίνεις είμαι η πλέον αναρμόδια για να σου λύσω το γρίφο που λέγεται αγάπη.

Αυτό που μπορώ να σου πω με σιγουριά όμως, είναι πως, ότι μα ότι κάνεις να το κάνεις με αγάπη, ακόμα και το παράπονο σου να το βγάζεις με αγάπη. Μη μπεις στη λογική να συγκρίνεις γιατί πίστεψέ με, μεταξύ συγκριτή και συγκρινόμενου αυτός που πάντα χάνει, είναι αυτός που συγκρίνει.

Μη με ρωτάς δεν ξέρω να σου πω ή μάλλον δεν θέλω να σου πω, γιατί είναι κάτι δικό σου και όχι δικό μου.

Απλά δες το φως που σε περιβάλλει όταν μιλάς για την αγάπη σου και πως συννεφιάζεις όταν σου λείπει και δες τι θες τελικά.

Όχι μη μπαίνεις στη λογική του να ζητάς απόψεις και να θες τα βιώματα των άλλων. Η αγάπη μάτια μου έχει τα δικά της μυστικά κρυμένα για τον καθένα. Το δικό μου αγαπώ από το δικό σου απέχει Αιώνες και Σύμπαντα.

Σταμάτα να ρωτάς και άρχισε να νιώθεις.

Δες καθαρά μέσα στη ψυχούλα σου και άπλωσε το κορμί σου στο αεράκι που σε παρασέρνει. Ότι είναι να ζήσεις θα το ζήσεις και αν πονέσεις πάλι καθαρός θα είσαι, μη σε καταβάλλει ο φόβος του θύματος ούτε να σε συγκλονίζει η υπεροχή του θύτη, στην αγάπη είμαστε όλοι ίσοι και ίδιοι...

Αν όπως λες αγαπάς ζήστα όλα στο άκρο τους. Κάνε την μεγαλύτερη τρέλα, τραγούδα το παντού, πέστο σε όλους, Άκου, Βλέπε, Μύρισε, Άγγιξε, Γεύσου τα πάντα, αλλά πάνω από όλα Νιώσε μέχρι να μπει σε όλο σου το Είναι... έτσι είναι μάλλον η αγάπη... Μη δεχτείς τίποτε περισσότερο ή λιγότερο από τα πάντα, έτσι είναι μάλλον η αγάπη. Μη δώσεις τίποτε περισσότερο και τίποτε λιγότερο από τα πάντα... έτσι είναι μάλλον η αγάπη... Κοίτα πως είσαι όταν είσαι εσύ μέσα στην αγάπη και όχι μέσα από φτιασίδια... Έχε πάντα όλες τις αισθήσεις σε συναγερμό, μόνο έτσι μπορείς να το απογειώσεις ότι νιώθεις και να παρασύρεις και τον άλλο μαζί σου... Όμως μη ρωτάς εμένα δεν ξέρω να σου πω, ζήστο και μάθε το εσύ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Την καλή σας την κουβέντα