Τρίτη, Μαρτίου 08, 2016

Ποια γυναίκα γιορτάζει σήμερα ?



Πάντα αιρετική γαρ θέλω να βάλω φωτιά στη σκέψη σου,  για αυτό και σήμερα επέλεξα να σε ρωτήσω και να απαιτήσω να μου απαντήσεις, 8 Μαρτίου σήμερα και γιορτάζει η Γυναίκα.... ποια Γυναίκα? Όλες θα μου πεις ...  θα κλείσεις την σελίδα και θα πας παρακάτω... Στάσου μη φεύγεις... στάσου μύγδαλα...  πιες μια γουλιά καφέ και αναλογίσου... 
Κοίταξε δεν αποποιούμαι των επιφανών γυναικών Ελληνίδων και ξένων για τα όσα έχουν κάνει για το "αδύναμο φύλο μου" για την καθιέρωση των δεδομένων δηλαδή... ήταν όλες τους άξιες... είναι όλες τους άξιες...   μην πιάσουμε ονόματα τώρα δε συμφωνείς? 
Έχω την αμυδρά εντύπωση πως σήμερα γιορτάζει αυτή η Γυναίκα που κόβει από τη σάρκα της για να δώσει ... Επίσης αν έχω σκεφτεί καλά μέσα στη σημερινή μέρα είναι και η Γυναίκα που κλείνετε σε ένα ανήλιαγο υπόγειο και υποχρεώνεται να πηγαίνει με 50 άνδρες κάθε μέρα... γιορτάζει η μέλλουσα Γυναίκα που περπατάει ξυπόλητη  στο "καλύτερο μέλλον της"  και την βαφτίζουν λαθρομετανάστρια. Γυναίκα είναι και η μάνα σου που τη γαμωσταυρίζεις κάθε μέρα με κάθε ευκαιρία... βρε ηλίθια θα μου πεις αυτή γιορτάζει στην Εορτή της Μάνας... ναι καλά θα σου απαντήσω... γιορτάζει η αδερφή σου σήμερα αυτή που έχει πάρει τον τύπο που την κακοποιεί κάθε μέρα και με τα θλιμμένα μάτια της σου ζητάει βοήθεια...
Δεν γιορτάζει η στερημένη στο μυαλό γυναίκα, μη τα μπερδεύεις... όχι αυτή ... αν και θα μου πεις γιατί αυτή δεν είναι γυναίκα? Σαφώς και είναι, σαφέστατα και δεν πρέπει να είμαστε μονοθεματικοί και δογματικοί... Αν και καλό θα ήταν τώρα που το σκέφτομαι να διαλέξεις εσύ...
Για μένα Σήμερα γιορτάζει ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ ΓΥΝΑΙΚΑ αυτή που δαιμαινοποιήθηκε και εξεφτελίστηκε όσο κανείς άλλος... γιορτάζει και η πόρνη και η ενάρετη, η καλόγρια αλλά και η διαβολογυναίκα... μπορώ να σου πω και για τόσες άλλες αλλά δεν θέλω να σε κουράσω, σκοπός μου είναι να σε κάνω να σκεφτείς όχι να με διαολοστείλεις...  
Σήμερα εορτάζει η Θηλυκή Ενέργεια που μετά από πολύ σκέψη και με καλά οργανωμένο σχέδιο τείνει να εκλείψει... 
Μη πάρεις τίποτα πίσω από αυτά που σκέφτεσαι για την Γυναίκα σήμερα ... μη πεις άλλη κουβέντα και κοίτα το περιεχόμενο... βάλε της ότι χρώμα θες, ότι περιγραφή θέλεις δώσε...  
Μείνε δίπλα μου και πάλεψε μαζί μου, είμαστε ίσοι όχι ίδιοι για αυτό σε χρειάζομαι και με χρειάζεσαι...
Μη μου λες Χρόνια Πολλά .. Δύναμη να  μου ευχηθείς να αντέχω, επάρκεια έχω να δώσω, πάντα είχα... είμαι Τιτάνιδα το ξέχασες? Σε έφερα στη ζωή, σου δίνω ζωή... 
Εγώ η Γυναίκα σε Ευχαριστώ... 
    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Την καλή σας την κουβέντα