Τρίτη, Οκτωβρίου 08, 2013

Δεν αλλάζει ; ή Αλλάζει ;





- Δεν αλλάζει σου λέω μην επιμένεις
- Τι πάει να πει δεν αλλάζει, θα αλλάξει
- Δεν μπορεί να περιμένεις πως θα αλλάξει κάποιος επειδή το θες εσύ;
- Μα έχει όλες τις προϋποθέσεις
- Μόνο που εδώ μιλάμε για άνθρωπο, όχι για χρώμα μαλλιών
- Ξέρεις τι με τσαντίζει σε σένα; ότι σε όλα βρίσκεις κάτι αρνητικό
- α παπαπαπα νεύρα, εντάξει λοιπόν αν θες να πιστεύεις πως θα αλλάξει είναι δικαίωμά σου
- Ότι τι ; πρέπει να μου λέτε σε όλα ναι;
- χαχαχαχαχαχαχααα όχι δα πουλί μου, απλά δεν βλέπω τον λόγο γιατί θα πρέπει να μαλώνουμε για κάτι που δεν μπορούμε ούτε να συμφωνήσουμε, αλλά ούτε και να καταλήξουμε
- Τι νομίζεις εσύ, κατά τη γνώμη σου, πως θα έκανε κάποιον να αλλάξει; τι θα ήταν αυτό που θα έφερνε τα πάνω - κάτω στη ζωή ενός ανθρώπου και θα τον έκανε να αλλάξει
- Νομίζω πως το βλέπουμε λάθος το όλο θέμα από την αρχή.
- Δηλαδή;
 - Μπορείς να σταματήσεις να πηγαίνεις πάνω κάτω;
- Δεν μπορώ είμαι σε υπερένταση. Εξήγησέ μου.
- Θες να αλλάξεις ένα άνθρωπο ή την κατάσταση που βιώνεις με ένα άνθρωπο;
- Τι διαφορά έχει;
- Τεράστια.
- Μα πως έχει διαφορά; αφού με αυτόν τον άνθρωπο βιώνεις αυτή την κατάσταση.
- Είναι θέμα επιλογής...
- ..........
- Ναι,  επιλογής.
- Όπως;
- Πήγαινε στον καθρέφτη...
- Ορίστε;
- Καλά άκουσες πήγαινε στον καθρέφτη, ωραίαααααααα στάσου εκεί και κάνε μια κίνηση, σήκωσε το χέρι σου.
- Το σήκωσα και τώρα;
- Τι γίνεται;
- Κάνει το ίδιο
- Φτιάξε τα μαλλιά σου
- Ναι ... ωραία κάνει το ίδιο
- Το ίδιο γίνεται και με τον άνθρωπο που "θέλεις" να αλλάξεις, θα καταλήξει να γίνει εσύ και θα κάνει τα ίδια με σένα. Χάνει την βούλησή του και γίνεται Εσύ. Θα το άντεχες να βλέπεις τον καθρέφτη σου συνέχεια;
- Μα αυτό που λες δεν ισχύει. Πως μπορεί κάποιος να γίνει εσύ, να γίνει καθρέφτης; δεν έχει δική του γνώμη;
- Και τότε γιατί θες να τον αλλάξεις;
- Γιατί κάποια πράγματα που κάνει δεν μου αρέσουν και νομίζω πως αν άλλαζε κάπως λίγο τον χαρακτήρα ίσως να ήταν καλύτερα. Αν εξηγήσουμε στον άνθρωπό μας πως μας πειράζουν τα περισσότερα που κάνει τότε θα είναι πιο όμορφη η σχέση.
- Τότε δεν θες σχέση με άνθρωπο, νομίζω πως είναι καλύτερα να πάρεις σκύλο.
- Ειρωνία είναι αυτό τώρα;
- Άμα μου λες πως θες να εκπαιδεύσεις τις αντιδράσεις ενός ανθρώπου, για την ακρίβεια του ανθρώπου που ξαπλώνεις μαζί του και μοιράζεσαι αναμνήσεις και συναισθήματα, τότε τι θες; λουκούμια; ειρωνία θες.
- Δεν με κατάλαβες, να σου εξηγήσω, θέλω να είναι μαζί μου συνέχεια, να με ακούει, να μου συμπαραστέκεται, να μη με κρίνει, να με δέχεται όπως είμαι...
-.... Στάσου, είπες να σε δέχεται όπως είσαι; άκουσα καλά;
- Ναι μια χαρά άκουσες,
- Και γιατί να μην αλλάξεις εσύ και να αλλάξει ο άλλος;
- Γιατί εμένα μου αρέσω έτσι όπως είμαι
- Ο άλλος;;
- Τι ο άλλος;
- Γιατί να αλλάξει ο άλλος και όχι εσύ;
- Πάλι θα τα λέμε; εμένα μου αρέσει όπως είμαι
- Πήγαινε πάλι στον καθρέστη, κάνε ότι σου πω...


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Την καλή σας την κουβέντα