Δευτέρα, Αυγούστου 19, 2013

Η Στιγμή...


 
 


Καθόμουν και κοιτούσα ……
Ήμουν προστατευμένη…. στο Ιερό Μέρος…. Η μάχη μαινόταν οι Νύχτα με τις Μάσκες είχε περάσει και όλες έπεσαν…..

Και εκείνος ο ήχος από τα σπαθιά έγδερνε τις σάρκες μου της ψυχής μου……

Με την ματιά μου έψαξα και βρήκα τον Πολεμιστή….. ήταν Εκεί…..

Θυμάμαι…..

«Από αύριο δεν θα σε ξαναδώ…. δως μου τα χείλη σου και το κορμί σου για τελευταία φορά» 

Κορμιά, φεγγάρι, δάκρυα, όρκοι….



Έκλεισα τα μάτια μου και έμπλεξα τα χέρια γύρω από ένα κορμί που ποτέ δεν θα ξαναγκάλιαζα σε καμιά Ζωή από κει και πέρα….. το ήξερα αλλά το έκανα


« Από σήμερα θα είμαστε για πάντα μαζί»

Ένα χαμόγελο πικρό και μια ανάσα βασανιστικά ερωτική

Χρησμοί, προφάσεις, αποφάσεις, Λύση……

Στοιχείο στα χέρια μου και Στοιχειό για τις υπόλοιπες Ζωές…..

Εντολή…..

Μην αφεθεί τίποτα στα χέρια του Βαρβάρου……

Μυστικά, Γνώση…..

Έτρεξα πρώτη στο Πηγάδι των Ευχών και πήρα την Απάντηση

Έφτασα στο πηγάδι της Γνώσης αναδύθηκε το βιβλίο της Ζωής και του Χάους ολόιδια έπρεπε να κάνω την σωστή Επιλογή, το ένα θα με Φώτιζε το Άλλο θα με καταδίωκε γιατί θα έπρεπε να το κρατήσω

Αγωνία….

 Πήρα το σωστό????

 Ποιος θα μου το πει????

 Δάσκαλε είναι το Σωστό????

 « Θα το δεις θα σε φωτίσει……»

Σκόνη, ομίχλη …..

 «Δάσκαλε…..»

« Θα το δεις θα σε φωτίσει….»

Κειμήλιο και θησαυρός να μην πέσει στα χέρια των Βαρβάρων…..

 Φώτισε…..

Το Σωστό…..

 Κρυψώνα……

Πρέπει να μείνω Ζωντανή …..

Έχω και κάποιον άλλο να προστατέψω εκτός από μένα…

 « Ακούς….. έρχονται….. έλα……»

«Όχι τώρα….. όχι τώρα…. Για μια τελευταία φορά….»


«Να μην το δεις …όχι τώρα…. Δαίμονες και Θεοί έξω πολεμάνε…»

«Μόνο για λίγο…. Θα έρθω…..»

« Σε ποια Ζωή…..»

« Σε όλες…….»





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Την καλή σας την κουβέντα