Δευτέρα, Αυγούστου 26, 2013

Τι ζητάει...


Τίποτε μη μου ζητάς, αν θες έστω και κάτι από μένα θέλω να το κλέψεις. Ανέβα τα σκαλιά του φάρου μου και αν τολμάς έλα να φωτίσουμε μαζί τη θάλασσα της μοναξιάς των ανθρώπων.

Δώσε μου το κρασί του κορμιού σου και πιες μαζί μου στην υγειά των παλιών πληγών που ανοίξαμε εμείς.


Σα να μη με ξέρεις, σαν ποτέ σου να μη με ξανάδες  μπες ιππότης στο γυάλινο κάστρο και κάντο θρύψαλα. Μη με αγαπάς δεν θέλω, όχι, ούτε όρκους θέλω, τόλμη και θέληση θέλω. Βαρέθηκα να τολμώ μόνο εγώ, πόνεσα να θέλω μόνο εγώ.

Μη ζητάς να απλώσω το χέρι μου, για να το κρατήσεις να ξεριζώσεις πρώτα κάθε άγγιγμα παλιό και να το κάνεις καινούργιο. Τα μαλλιά μου άσε να τα χαϊδεύει μόνο ο αέρας, εσύ για να το κάνεις, πρώτα να ακουμπήσεις τα δάχτυλά σου στην πηγή της Λησμονιάς και μετά θα καθίσω να με λούσεις.

Μη μου μιλάς, λόγια ίδια καταρρακώνουν την ύπαρξη και αερικό την κάνουν. Όχι μη μιλάς, ρίξε μια φορά ένα σωστό βόλι στη μεριά της πολεμίστρας και ξεκίνα την άλωση, κάντο όμως. Μη το πεις….

Θυμήσου πως είναι να κατακτάς και κυρίαρχος να γίνεσαι. Παντού.

Τι ζητάει το μυαλό, ένα κορμί να το κουρσέψει.

Τι ζητάει το κορμί, ένα μυαλό να το κυριέψει.

Τι ζητάει η αγάπη, ένα ζεστό βλέμμα να γεννηθεί.

Τι ζητάει το βλέμμα, μια αγάπη για να φουντώσει.

Τι ζητάει μια λέξη, μια πράξη για να θεριέψει.

Τι ζητάει μια πράξη, μια λέξη για να γιγαντωθεί.

Τι ζητάει ….

Τίποτα μη ζητάς… ότι θες να το κλέψεις…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Την καλή σας την κουβέντα