Πέμπτη, Αυγούστου 22, 2013

Είπε...







-

Θα φύγω , λυπάμαι



- Να πας στο καλό και εγώ λυπάμαι



- Δεν θέλεις να με ρωτήσεις κάτι?



- Όχι εσύ θες να με ρωτήσεις?



- Ξέρεις….. δεν ήθελα να γίνει έτσι….





- Δεν πειράζει ας έγινε και έτσι, φαντάσου να μην γινόταν ποτέ….



- Θα μου λείψεις….



- Και μένα…..



- Κάποτε σου είπα για την κυρά του Φάρου το θυμάσαι?



- Δεν θέλω να απαντήσω….



- Ποτέ δεν απάνταγες τελικά…….



- Ποτέ δεν με ρώταγες ειλικρινά….



- Μου αρέσει αυτό, θα πάρω εγώ το φταίξιμο και θα γίνει πιο ανάλαφρο….



- …….



- Δεν μιλάς?



- Έχει σημασία????



- Θέλεις κάτι άλλο?



- Ένα φιλί…. Τελευταίο….



- Όχι πια, ξέρεις που είναι η πόρτα….



- Αφήνω τα κλειδιά στο τασάκι….



- Άστα όπου θες….



- Τα πήρα όλα τα πράγματα, δεν άφησα τίποτα…..



- Να πας στο καλό….



- Λοιπόν όσο μένω τόσο γίνεται χειρότερα….



- Που σκοπεύεις να πας?



- Δεν ξέρω σε ένα ξενοδοχείο για αρχή και μετά θα βρω κάπου,



- Να σε ρωτήσω κάτι?



- Πες μου….



- Τι νιώθεις τώρα?



- Τίποτα….



- Τι εννοείς ?



- Εννοώ τίποτα….



- Λες αλήθεια?



- Σου είπα ποτέ ψέματα?



- Με αγαπάς ακόμα?



- Όχι



- Λες αλήθεια?



- Σου είπα ποτέ ψέματα?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Την καλή σας την κουβέντα