Κυριακή, Ιουλίου 07, 2013

Ο Νικητής δεν παίρνει τίποτα…


 

 
Αυτό δεν ήθελες από μένα?? Να είμαι καλά, να ευημερώ, να αγαπώ και να αγαπιέμαι??
Αυτό δεν ζήτησες από τον Θεό και τον Διάβολο?? Και ναι το κατάφερες έφερες όλη τη Σοφία που κρύβουν όλα αυτά που ήξερες και έμαθες και μπροστά μου τα έριξες.. εεεεε μη φανώ αχάριστη τα πήρα… και τώρα τι??? Πως και γιατί ζητάς εξηγήσεις??? Αυτό που επεδίωξες αυτό και έγινε, μήπως ήθελες κάτι άλλο??? Δεν νομίζω όλα ήταν όπως έπρεπε και όλα έγιναν όπως έπρεπε… και τώρα τι??? Ότι ζητάς αυτό και γίνεται, οι Κινέζοι λένε πρόσεχε τι εύχεσαι γιατί θα σου συμβεί… Αυτό δεν ήθελες??? Αυτό έγινε… Ουφ… ξέρεις κάτι? Τις βαρέθηκα και τις ερωτήσεις και τις εξερευνήσεις. Δε είμαι πλέον Αρχαιολόγος ποτέ δεν ήμουν δεν στο είπα??? Άσε που ήθελα να γίνω Ιατροδικαστής...
Ξέρεις κάτι?? Ζήτα ότι θες από το Σύμπαν, αν έχεις εργαστεί σωστά θα το λάβεις τι δεν το έμαθες??? δεν χαρίζεται τίποτα ούτε σε μάγκες ούτε σε αλήτες,  ζήτα ότι θες λοιπόν εγώ ζήτησα εμένα πίσω…    
Καληνύχτα Νικητή...  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Την καλή σας την κουβέντα