Κυριακή, Ιουνίου 23, 2013

Τα sos των μαμάδων για χαρούμενα παιδιά...


 
 


Μαμά μου, Θυμήσου



1. Μη με παραχαϊδεύεις. Ξέρω πως δεν πρέπει να μου δίνεις πάντα ότι σου ζητώ. Σε δοκιμάζω κάποτε.



2. Μη δίνεις μεγάλη σημασία στις μικροαδιαθεσίες μου. Καμιά φορά τις δημιουργώ για να κερδίσω την προσοχή σου.





3. Μη με κάνεις να νιώθω μικρότερος από ότι είμαι. Αυτό με κάνει να παριστάνω το «σπουδαίο» χωρίς να είμαι.



4. Μη ξεχνάς πόσο γρήγορα μεγαλώνω. Προσπάθησε να έρθεις κοντά στα βήματα μου.



5. Μη με προστατεύεις από τις συνέπειες των πράξεων μου. Χρειάζεται κάποτε να πάθω για να μάθω.



6. Μη μου κάνεις παρατηρήσεις μπροστά σε άλλους αν μπορείς. Θα προσέξω περισσότερο αυτά που θα μου πεις αν μου μιλήσεις κάποια στιγμή που είμαστε μόνοι.



7. Μη μου κάνεις συνεχώς παρατηρήσεις, γιατί τότε θα χρειαστεί να προστατεύσω τον εαυτό μου κάνοντας «τον κουφό»



8. Μη με αγνοείς όταν σου κάνω ερωτήσεις. Θα ανακαλύψεις πως παίρνω από άλλους τις πληροφορίες και θα λυπηθείς.



9. Μην υποτιμάς την, τιμιότητα μου. Συχνά οι απειλές σου με κάνουν να σου λέω ψέματα.



10. Μην προσπαθείς να με κάνεις, να πιστέψω ότι είσαι αλάθητη. Είναι δυσάρεστη έκπληξη για μένα, όταν ανακαλύψω ότι δεν είσαι.



11. Μην μου δίνεις επιπόλαιες υποσχέσεις. Νιώθω περιφρονημένος όταν δεν τις κρατάς.



12. Μη φοβάσαι να είσαι σταθερή μαζί μου. Το προτιμώ. Με κάνει να νιώθω περισσότερη σιγουριά.



13. Μη διανοηθείς ποτέ πως θα πέσει η υπόληψη σου αν μου ζητήσεις συγγνώμη για κάτι.



14. Μην ξεχνάς πως δε θα μπορέσω να μεγαλώσω χωρίς πολλή κατανόηση και αγάπη. Αυτό, πιστεύω, δεν χρειάζεται να στο πω.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Την καλή σας την κουβέντα